
Cum a arătat Bangkok în decembrie 2017
Iaca, tot întârziată sunt. Sărbătorile s-au terminat, iară eu abia acum vin cu ceva poze din Bangkok-ul împodobit. Pentru o națiune fără o tradiție a Crăciunului, thailandezii sunt foarte precoce în a se pregăti de sărbătoare: brazii și colindele apar încă de la începutul lui decembrie prin mall-uri și magazine.
Am purces, într-una din zilele trecute, a vedea cam cum au decorat cele mai importante mall-uri din oraș. Ca să fie clar, am mers doar pe linia de BTS și nici aia completă (bunăoară, n-am ajuns la Central Bangna or MBK). Chiar și așa a fost epuizant, a durat câteva ore bune și eram leșinate la finele „expediției”, atât eu cât și Katrina, care m-a însoțit.
Tot așa, dacă vedeți vreo poză decentă e clar făcută de Katrina, nu de mine. Trebuie să dăm credit unde e cazul, nu?
Întâi și-ntâi am sărit de Ekkamai și am oprit la Emporium și EmQuartier. La EmQuartier tema era Winter in Wonderland, iară laitmotivul…urșii polari. Mulți urși polari. De diferite dimensiuni și așezați în diferite poziții, ba doi dintre ei cu omi într-înșii de dansau și făceau poze. Totul pe fundal de cântece de Crăciun. Aveau și o scenă amenajată unde angajați de-ai mall-ului veneau și dansau, când am ajuns noi ieșiseră cei de la food court. A fost distractiv.
Am postat un filmuleț făcut la EmQuartier aici, pe pagina mea de Facebook. Și dacă tot ești acolo, poate dai și-un like paginii, eu nu dau nicio bere la schimb, mulțumesc.
Am mers apoi pe jos până la Terminal 21 – nu știu ce-au amenajat înăuntru, dar afară a fost cam dezamăgitor, doar un brad imens. Ce-i drept, nici nu aveau foarte mult spațiu la dispoziție.
La Amarin era cu temă de carnaval, în timp ce Gaysorn Plaza s-a umplut de spărgători de nuci.
Peste drum, la Central World, era puhoi de lume. De aceea am cam ocolit zona amenajată special, am făcut două-trei poze și ne-am îndreptat spre cortul Heineken Experience, despre care voi povesti mai jos.
Siam avea ca temă Harry Potter. Ori, mă rog, ceva magie, creaturi ciudate, un fel de Hogwarts.
Heineken Experience
În fiecare an se amenajează o așa-numită beer garden, un fel de terasă unde se bea bere, la Central World. Și cam tot în fiecare an, beer gardens sunt declarate ilegale.
Heineken Experience e un cort cu vreo 4 camere distincte, care ar trebui să-ți explice cum se face berea Heineken. Au limită de vârstă de 20 de ani pentru a intra, deși nu înțeleg de ce pentru că nu e niciun strop de bere în toată „experiența”. Este, de fapt, o oportunitate de a face poze colorate și cam atâta tot. Cea mai dezamăgitoare e penultima cameră, denumită „the tasting room”, care e plină de mingiuțe colorate, dar nu și de bere de gustat.
Ultima cameră e destul de faină, un fel de experiență în virtual reality. Îți pui ochelarii și inițial apare sigla Heineken, dar steaua roșie nu e la locul ei, trebuie să o așezi tu și abia apoi ajungi a vedea din nou cum se face berea. Și tot din nou, nimic de gustat. Abia când ieși din cort dai fix în terasă, unde te îmbie turnuri cu bere, deși eu nu-s deloc fan Heineken. Oricum până apuci a ieși ai bea orice bere; ori aia, ori faci moarte de om, atâta de enervanți sunt „ghizii”, de fapt ceva promoteri îmbrăcați în halate albe: aproape te împing de la spate dintr-o cameră în alta, să nu cumva să stai prea mult pe acolo.


8 Comments
mirela
Foarte frumos articolul si interesante pozele. Felicitari si un an nou cu bine si sanatate!
Cristina
Un an nou fain și ție, Mirela! Și cât mai bogat în experiențe și călătorii 🙂
Cristina Dragomir
nu am experienta vizitarii vreunei alta tari in perioada sarbatorilor de iarna, poate tocmai de aceea sunt uimita de cat de misto isi impodobesc orasul. Mi-i inchipuiam mai reci asa, neimplicati in chestii cu luminite. Marketingul se pare ca isi face treaba si aici.
Cristina
Dacă e vreun loc unde marketingul funcționează aproape de la fel de bine ca în SUA, apăi acela e Asia. Bangkok e un oraș foarte orientat către consum, practic ceea ce poți face aici în timpul liber se rezumă la: vizitat mall-uri sau piețe, mers la templu, mâncat în oraș, băut în oraș, mers la masaj/spa. Totul e menit să-ți ia banii :))
Cristina Dragomir
Uite chiar nu stiam ca si lor le plac luminitele si colindele. Traiasca globalizarea si americanii! :)) Frumos impodobit orasul. Cred ca e chestie mai mult de marketing la ei asta cu decorarea de sarbatori. Bogatia asta de culoare si lumina, mai ales prin mall-uri, face clientii mai dornici sa deschida portofelul.
I Believe in Traveling
Ce dor mi-ai facut de Thailanda! 🙂
Cristina
Păi hai! Dar nu luna asta că e vârf de sezon și e lume multă peste tot 😀
Pingback: