Cristina face Aventură

Povești cu dor de ducă și aventuri câte și mai câte

Category: Jurnal de călătorie Page 1 of 4

inchisoareas21 muzeul genocidului phnom penh cambodgia

Fantomele din Phnom Penh. În vizită la Muzeul Genocidului (Închisoarea S-21) și Choeung Ek Killing Fields din Cambodgia.

În ziua aceea și viii mi-au fost fantome.

„Am închiriat un bungalou pe plajă în Thailanda, voiam să mor acolo, dar n-am murit, așa că m-am întors.” Perfect început de conversație. Mi-a trecut mahmureala într-o clipită și nu era de la micul dejun englezesc din care abia luasem câteva îmbucături. „Asta e, am să mor aici, în Cambodgia. Mi-au promis p...

bali penglipuran detali

Explorând Bali, ziua 1 (partea I): Pura Kehen, satul tradițional Penglipuran, Vulcanul Batur.

Am stat în Bali opt zile, iar trei din cele opt le-am petrecut perindându-mă pe la diferite obiective de pe insulă, alături de șoferul Kupit de la balicab. Am ales să nu merg cu scuterul pentru că nu m...

negombo sri lanka plaja

3 zile neașteptate în Negombo, Sri Lanka. Plus cea mai erotică pedichiură din viața mea.

Zilele acestea în care stăm mai mult în casă din pricină de pandemie sunt cum nu se poate mai potrivite pentru a depăna amintiri din călătorii. Și tot uitându-mă prin pozele mai vechi, am dat și peste micul album din Negombo și Galle, Sri Lanka, unde am ajuns acum câțiva ani și unde am mers cu planuri destule. Planurile, însă, au fost toate date peste cap de vrem...

Continue reading

fotbal premier league norwich city crystal palace

Călătorii și experiențe: în tribune la un meci din Premier League. Cum a fost la Norwich City vs. Crystal Palace.

Bine, nu am stat în tribune, ci la peluză. Ceea ce e chiar mai distractiv după părerea mea. Mai ales la un meci din Premier League, unul dintre cele mai spectaculoase campionate. Acum câțiva ani o asemenea experiență m-ar fi făcut să sar în sus de bucurie, indiferent de valoarea echipelor. Pe vremea aceea mă uitam mult la tot felul de sporturi, îndeosebi fotba...

Continue reading

torii tunnel nezu shrine yanesen

În căutarea Vechiului Tokyo. La pas prin pitorescul Yanesen.

Când am fost la Paris, acum un car de ani, nu știu cum am făcut de am intrat în vorbă cu un australian și un belgian. Am sfârșit a explora împreună străduțele din oraș, precum și bărulețele din Le Marais după apusul soarelui. Australianul se afla la prima vizită în Europa, ba mai mult, l-am prins în prima lui zi pe continent. Spre amuzamentul meu și al belgianulu...

rainbow village taichung taiwan

3 obiective din Taichung, Taiwan, care arată că omul sfințește locul

Călătorim cât putem, alergăm să facem poze și ici și colo, mai postăm ceva și pe Instagram, două nopți aici, două acolo și apoi ne întoarcem acasă. Obosiți, cu un munte de poze, cu țări bifate, cu orașe zărite în fugă, cu obiective fotografiate din toate pozițiile în 10-15 minute și gata, următoarea destinație. Câți dintre noi mai avem răbdarea de a sta loculu...

hoi an vietnam riverside

Călătorii și oameni. Mr. Kim și Café des Amis, Hoi an.

Pe Mr. Kim l-am întâlnit din întâmplare, așa cum îi șade bine călătorului. Eram în ultima zi în Hoi An, complet îndrăgostită de orașul galben, plin de lampioane și flori. Atât de îndrăgostită încât am decis să mă trezesc la răsăritul soarelui, pentru a avea orașul doar pentru mine. Sezon au ba, Hoi An e teribil de aglomerat în timpul zilei și, mai ales, după apus...

Continue reading

ca grande universitatea din milano

Jurnal de călătorie din Milano: tur ghidat gratuit cu Frog Walking Tour, partea I

Am prins, de la o vreme, gustul tururilor ghidate (gratuite au ba) în orașele prin care merg. Vorbesc de tururi pe jos sau cu bicicleta, dimineața sau după-amiaza, organizate de instituții oficiale (precum primării) sau de tineri pasionați, după caz. Mi se pare un mod excelent de a mă familiariza cu orașul, de a afla diferite detalii despre obiectivele din zonă ș...

Continue reading

cascada haew suwat parcul national khao yai thailanda

Elefanți sălbatici și trekking prin junglă în apropiere de Bangkok, în Parcul Național Khao Yai

Să vă povestesc despre momentul în care am văzut pentru prima dată un elefant în viața de adult, că atunci când eram mică și am fost la zoo nu se pune. Mă aflam deja de câteva luni bune în Thailanda și eram la beri la cârciuma de peste drum. Imaginați-vă o chestie rezemată de-o clădire, dar fără ziduri, și cu ceva acoperiș. Ăsta e birtul. Un fel de terasă în stil...

taiwan nature

Impresii din mini-vacanța din Taiwan

La începutul lunii mai am dat o fugă în Taiwan pentru o săptămână. Deși am văzut itinerarii care cuprindeau întreaga insulă în șapte sau zece zile, eu m-am axat pe al doilea oraș ca mărime al țării, Taichung, și Sun Moon Lake. Nici măcar așa n-am putut vedea și face tot ce mi-am propus din pricina ploii.